Veelgestelde vragen

 

Hoe wordt een bestelling verzonden?

 Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL. Je krijgt van ons een bevestigingsmail met daarin een link om jouw pakket te volgen. Amstel levert uitsluitend op een straatadres en niet op postbussen. Wie niet thuis is op het moment dat de pakketbezorger voor de deur staat, ontvangt per 1 juli 2022 alle informatie over de locatie van het pakket per mail of in de PostNL-app. Op die manier is PostNL in staat de meest actuele informatie te delen over de status van een pakket, waar en wanneer je wil. Het niet afgeleverde pakket gaat naar een PostNL pickup point, als het pakket niet wordt afgehaald dan gaat het pakket na een week retour afzender. De pakketten worden verstuurd onder de voorwaarden van PostNL en zijn niet extra verzekerd.

Wat zijn de verzendkosten?

Alle bestellingen met een totaalbedrag van €50 of meer worden gratis verzonden.
Is het totaalbedrag lager dan €50 dan hanteren wij voor alle afleveradressen in Nederland een tarief van € 6,95 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen per bestelling.

Kan ik ook bestellingen laten leveren in het buitenland?
Wij verzenden uitsluitend naar adressen in Nederland.

Welke betaalmiddelen worden geaccepteerd?
In de Amstel webshop kun je gebruik maken van iDEAL.

Wat is de levertijd?
De meeste artikelen in de winkel op deze website hebben we op voorraad. Artikelen die direct leverbaar zijn, worden binnen 2 werkdagen verzonden. Er worden geen deelleveringen gedaan. Mocht er een artikel van je bestelling niet op voorraad zijn, dan bestellen wij dit artikel bij de leverancier en verzenden je bestelling in zijn geheel.

Mijn bestelling is vertraagd. Wat moet ik nu doen? 

Als wij je bestelling verzenden met PostNL krijg je van ons een bevestigingsmail met daarin de link om jouw pakket te volgen. Wanneer je na 3 werkdagen nog geen bevestiging of informatie over je bestelling hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze consumentenservice via het e-mailadres [email protected] of via 0168-351001. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we je vriendelijk het bestelnummer en de besteldatum te vermelden.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je bestelling kun je binnen 14 werkdagen retourneren. Vermeld op het retourformulier de reden van de retour en stuur dit, samen met je bestelling en ordernummer, terug naar:

Amstel.nl

T.a.v. Afdeling Retouren

Antwoordnummer 15626

4780 VS Moerdijk

Kan ik het artikel omruilen?
Wanneer je een artikel wilt omruilen voor een ander artikel, dien je jouw bestelling te retourneren en een nieuwe order te plaatsen in onze webshop. 

Het product is beschadigd, kan ik het artikel omruilen?
Bij beschadiging van een geleverd product kun je de beschadiging doorgeven aan onze consumentenservice via het e-mailadres [email protected] of via 0168-351001. Onze consumentenservice zal, indien op voorraad, het artikel omruilen. Indien het artikel niet op voorraad is wordt er contact met je opgenomen.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Éénmaal geplaatste bestellingen kunnen helaas niet geannuleerd worden, je kunt je bestelling wel na ontvangst aan ons retourneren. Hoe dit in zijn werk gaat lees je hierboven.